sobota 13. októbra 2012

Vianoce v októbri

Je to choré, ja viem, áno. 
Ale veď keď si dostatočne niečo nepripravíte, tak sami viete, ako potom stresujete 22. - 23. decembra. No a ja to prvý rok tak mať nechcem, tak to pre zmenu riešim dva mesiace popredu.







Horšie je to už s tými peniazmi, teraz by som potrebovala nejaký vitamín € ako sa hovorí. Ale ja dúfam, že ono sa to ešte nazbiera a nikto z mojej rodiny a ani najlepších báb na svete nebude ukrátený. To by bolo proti prírode a Vianociam. :-D


Najťažšie je vedieť čo všetci chcú. Čo som, jasnovidec? Chcela by som byť. Ale veď ja viem, že Vianoce niesú o darčekoch, ale viem aj že niektorých ľudí určitý typ darčeku sklame nepoteší. Ale tak nie každému sa dá vyhovieť, tak môžu byť radi, že sa o to aspoň snažím, no nie?

A čo vy? Kedy začína váš vianočný nákupný ošial? 



5 komentárov:

  1. ako včera :D :D si soňa z tpd? nie nie som jasnovidec :D :D
    môj začal dnes. s tebou. v šitnej dedine :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja nakupovanie darčekov riešim tak na konci novembra :D hlavne teda uvažujem čo komu kúpim a potom asi týždeň pred Vianociami už idem na istotu čo kde kúpim a asi za akú cenu, väčšinou je to aj lacnejšie keď to človek kupujem tesne pred, akcie a výpredaje to istia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež pravda, aj keď som nakupovala na poslednú chvíľu, tiež som vždy všetko našla :P

      Odstrániť
  3. krásný :) jsem tvojí novou čtenářkou, ráda bych tě pozvala k sobě na blog, a byla bych moc ráda kdyby si také mojí čtenářkou byla :) máš krásný blog :)

    onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť