nedeľa 28. októbra 2012

Nie tak tajné tajomstvo - the Secret

Kniha "the Secret" od Rhonda Byrne.
To je to správne na koktailové pocity, mám ju doma už niečo cez 4-5 mesiacov, ale nechcela som ju začať čítať, vedela som, že sa nájde chvíľa, kedy ju budem potrebovať.
A ona prišla, túto sobotu, po tom pomiešanom - dobro/zlom piatku. Som plná emócií, dobrých aj zlých, a táto kniha mi prináša nový pohľad na seba samú. Učí ma byť lepšou, samu seba poslúchať a neopakovať si neustále len "to nechcem, toho sa bojím", ale hovorí o tom, že mám hovoriť čo chcem a čo nechcem. Sama si vlastne pomocou obyčajnej knihy privodzujem ten správny pocit, ktorý mi chýbal.



Len som zvedavá ako dlho budem vedieť na sebe toto praktizovať a koľko mi to vydrží. Inak, nemám rada rap, teda nie, že nemám rada ale pesnička musí byť dobrá, veľmi dobrá, aby som ju počúvala. A táto rozhodne je.A čo vy? Ak ste to čítali, aký z toho máte pocit? :-)

2 komentáre:

  1. stačila jedna kapitola :) ale je fakt, že ja som tú knihu nečítala keď som ju potrebovala...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. knihu som čítala pred 2 rokmi cez prázdniny no mala som ju iba požičanú a kupovať sa mi ju nechce...no mám uložený film The Secret a ten je fajn, takže tak... :D

    OdpovedaťOdstrániť