utorok 16. októbra 2012

Ťažká nedeľa s nádychom lahkosti

Tento víkend by som zhodnotila veľmi pozitívne, až na nedeľu. Ja viem, že nikto nemá na víkende rád nedeľu, ale čo ja viem, ja mám rada víkend ako taký - celý.


Ale táto nedeľa, no to vám poviem, tá mi fakt dala zabrať. Až na pár detailov.
Najprv sa vyvíjala super, keď som bola navštíviť starkých aj so sestrou a jej priateľom (o.i.) a spravila som im nádherné, fakt nádherné fotky. Ja sa nerada chválim, ale bolo to aj nimi, takže to nie je až tak celkom samochvála. :-D
Trstená na Ostrove 2012, Canon EOS 600D + 18-135mm  ©

Trstená na Ostrove 2012, Canon EOS 600D + 18-135mm  ©


No ale potom som prišla späť domov a doplo mi, že "aha, písomka z dejepisu". No fasa. Takže som sa to učila o šiestej večer a medzitým sa mi podarilo spomenúť si, že ešte nemám ppt na geografiu, ani editorál na slovenčinu. Ešte viac fasa. Ale napriek tomu. že som spala z nedele na pondelok len 2 hodiny /3:00-5:40/ tak som to všetko zvládla, ani neviem ako.


Ach, táto sladká, bezstarostná nedeľa.

2 komentáre: