sobota 27. októbra 2012

Ked city chutia ako zmiešaný nápoj

Áno, vedela som to. Že keď sa budem tak tešiť, budem z toho buď sklamaná, alebo smutná.
Ja vlastne ani neviem, čo si mám "o ňom" myslieť. Ani neviem, či si niečo myslí on. Nikto to nevie.
Súrne potrebujem nejakú vešticu, ktorá by sa dostala do jeho vnútra. Pretože nikomu inému sa to zatiaľ nepodarilo. Ale prečo? Vie vôbec on prečo?

Je lepšie na neho myslieť alebo nie? Je vo mne neskutočne vela otázok na ktoré si musím odpovedať sama (zistiť to). Lenže ako. Pche. Na to by tiež trebalo manuál...


Ak niekto viete, ako čítať mysel. Kristepane dajte mi vedieť.

4 komentáre:

  1. daj si tequillu jumbo a poď so mnou von :* :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tyhle otázky jsou nekonečné...
    určitě je lepší na něj nemyslet,ale vím že je to těžké
    souhlasím se Zuzankou, dej si tequillu a běž ven! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne, je to ťažké :) ale nič nie je stratené ak sa nevzdám a ďakujem za podporu aj za čítanie blogu :)

      Odstrániť
    2. my měli podzimní prázdniny tenhle týden..
      a s těstovinami to mám stejně :) taky je miluju na všechny způsoby,hlavně miluju to,jak prostě nikdy nebudou stejný-tolik možností!

      Odstrániť