pondelok 22. októbra 2012

Školský príspevok II.

To čo je dnes za vtipný pondelok. Namiesto slovenčiny vám píšem zas a znova zo školy. Sme v multimediálnej učebni.

Všetci sú mŕtvi z pondelka, ale ja nie. Je mi super, čo to trepem, viac ako super. :-) Ešte tak stretnúť dnes tú správnu osobu, či už náhodne, alebo nútene z rozvrhu okukať kde ju nájdem. Ach.

Dúfam, že dnešok prejde rovnako rýchlo, ako aj celý týždeň. Nedokážem na takú udalosť žúrkoidnú (pripomínam, že niesom alkoholička, ani feťáčka) čakať tak dlho. Nie kvôli alkoholu, ani mariške, ani vodnej fajke, ale kvôli ľuďom. No ja idem asi po tej osobe pátrať.

P.S. Dnes mám ďalšiu hodinu autoškoly v praxi, takže sa zas a znova až do tretej uzamknite bezpečne doma. Pre vlastnú bezpečnosť. :-)
P.S. 2 Prepáčte, že takto nechutne bez fotky, ale viete, v škole sú obmedzené možnosti, asi začnem nosiť do školy USB s fotkami, "kdyby něco".
P.S. 3 Milujem túto starú, historickú pesničku z dôb mladosti mojej mamy(?) Ozaj, a túto tiež.

Tak zatiaľ!

4 komentáre:

  1. Tééda, psát blog ve škole, jak je to možné?!? Takové věci za mých mladých časů teda nebyly :-)) Držím palce na autoškolu!!
    A píseň z doby Tvé mámy?!? To je moje superoblíbená!!!

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. popravde, ja som si myslela, že na našej škole tiež nie, sú tu dosť kruté podmienky, ale vidíš. Fakt sa to mení. A ďakujem, snažím sa šoférovať bezpečne, ale niekedy nemám svoj deň. A neviem či je z doby mojej mamy, ale to ma tak napadlo, pôsobila tak staršie :-))

      Odstrániť
  2. Tak už jsem se přidala ke čtenářům můžeš navštívit i mojí stránku =) http://beautyblog-terr.blogspot.cz/
    Přeju ti krásný den já si pondělí užívám opět doma marodím =) jinak držím palce a nenabourej =D =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rada, idem sa pozrieť :-)
      Ďakujem, prežila som, ale pár chýb som robila stále. A prežili aj ostatní ľudia. :-D A ja prajem skoré uzdravenie!

      Odstrániť