nedeľa 21. októbra 2012

Last friday night - Villa Oxida I.

Tento piatok bol..proste bol..najlepší. Viem, že ho čoskoro prekoná ďalší, ak bude s tými ľuďmi, ale tento bol určite niečím výnimočný.

Zuzkin výtvor mojím Canon-om. P.S. Fakt si o mne nič nemyslite.

Nie, nepočúvame takú hudbu. Ale neskús to v premietacej miestnosti vypeckovať.

Teraz si o mne nemyslite, že sa chodím ožierať a húliť každý piatok lebo som obyčajná teenagerská ožranka a hipsterka. Nie. Ja si s tými ľuďmi mám čo povedať aj keď viem ako sa volám a kde som. A keď sa mi nepletú slová. Kdežto niektorí s ľuďmi s ktorými pijú, nevedia nájsť iný spôsob ako si mať čo povedať.

Ale predsa len mám vek, aby som sa občas zabavila aj inak ako pri čaji, v obchodoch, alebo doma. Nemyslíte? Koniec koncov mám 17, a niektorí to robia od 14. Vôbec si nič nevyčítam. Mala som sa dobre ako nikdy.

Síce cestou domov mi zavadzali obrubníky trochu, ale je mi dobre a už dva dni neviem spracovať tú radosť z piatku a neviem sa dočkať ďalšieho. Vedela by som o tom rozprávať veľmi dlho.

Mám vás veľmi rada, vy čo ste mojou súčasťou!!

INAK, POZRITE SA NA NAJLEPŠIU GIVEAWAY,ČO SOM TU OBJAVILA! :)






2 komentáre:

  1. simi bolo super :3 mám ťa rada, v piatok sa vidíííííme! :D na čaji u mňa. ale naozajstnom, nie čajovej :D

    OdpovedaťOdstrániť