štvrtok 27. septembra 2012

Keď jediné, na čo sa tešíte je víkend

Tento týždeň bol zasa o niečo iný, a aj náročnejší. Bola som chorá. Zase.
Ale nebolo to takého "cholerového" typu ako to u mňa zvyčajne býva.
Keď ležíte celý deň ukrytá pod perinou a jediní vaši spoločníci sú kapesníky, kvapky do nosa, paralen a ibalgin tak veľmi nemáte čo robiť. Ja som aspoň pozerala telku, ktorú pri škole až tak veľmi nestíham pozerať ako by som chcela.
No a keďže som sa poväčšinou veľmi nudila, tak som rozmýšlala, čím si to spríjemniť, tak som aspoň myslela na tento nadchádzajúci víkend, na ktorý sa teším asi najviac od konca leta, bude to najmegagigabazinga víkend! DÚFAM!

Idem totiž s mojimi najlepšími babami žúrovať od sobotného rána až do večera a veľmi sa teším, ako malé dieťa, keď dostane hračku!
Potom vám sem pridám aj fotky, máte sa na čo TEŠIŤ!
P.s. Nezľaknite sa!







2 komentáre:

  1. simiiiii t je tá fotka kde vyzeráš ako DONNA tú milujem! :D teda nie donu, ale túto tvoju fotku :)

    OdpovedaťOdstrániť