streda 19. septembra 2012

Kamarát, slovo, ktoré nemá pre niekoho váhu

Schválne. Koľkým z vás sa stalo, že o niekom, koho ste brali ako súčasť svojho života ste sa dozvedeli, že pre neho nie ste až tak dôležitý? Ja mám na také veci asi šťastie alebo čo, na môj Boha.
Ja už vlastne ani neviem, čo si mám myslieť, pretože si myslím, že už slovo kamarát skoro pre nikoho nič neznamená, mám aj pár ľudí pri sebe, ktorí to výnimkou ešte viac potvrdzujú. Nie že by som teraz mala 40 rokov a mohla vám tu hovoriť o tom, ako sa celý život neviem vyhnúť sklamaniam, ale niekedy sa vás to až tak dotkne, že rozmýšľate ako starí, vyspelí ľudia, ktorí majú všetko stratené. Presne to sa deje teraz mne, rozmýšľam nad všetkým čo som JEJ urobila, aby ma mohla tak nenávidieť. Ja neviem, ja asi nad tým už nebudem premýšľať, chcem si vážiť ľudí, čo za to stoja.


Môj fotografický raj, Trstená na Ostrove, Júl 2012

2 komentáre:

  1. juuuuuuj africký baobab v akcii :D ten strom :3 vyrábaj s ním umelecké pohladnice nad ktorými sa treba zamyslieť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty si celý baobab :D no uvidím, popremýšľam nad tvojím kreatívnym návrhom ;)

      Odstrániť