piatok 30. novembra 2012

VYHODNOTENIE 1. GIVEAWAY

Dobrý skorší večer vám prajem zlatíčka.
Moja prvá giveaway je úspešne ukončená a som rada, že napriek začiatku sa nakoniec zapojilo okolo 30 ľudí plus mínus. Toto je aj dôvod, prečo chcem onedlho usporiadať ďalšiu!

Takže ale späť k vyhodnoteniu, ktoré bolo na začiatku mierne rozpačité, pretože sa mi plietli komentáre s odpoveďami a veľakrát som vyžrebovala na random.org baby, ktoré chceli prvú cenu, ale dopracovala som sa k tomu.
Chcela som vám sem dať aj printscreen, ale ja múdra som to zatvorila, tak sa nehnevajte a verte :3

TAKŽE:

VÝHERCA 1. CENY - teda knižky "Môj sladký domov" a modrého laku "Catrice" sa stáva:
NickyClaire - gratulujem ti, pošli mi svoju adresu na simonakonecna@gmail.com 
VÝHERCA 2. CENY - teda knižky "Bola to len láska" a priesvitno-trblietavého laku "Maybelline" sa stáva:
DominikaCouf - gratulujem taktiež, pošli mi svoju adresu na simonakonecna@gmail.com


Naozaj vám ešte raz gratulujem a dúfam, že ste rady tie čo ste vyhrali, a že nesmútite tie čo vám to nevyšlo, treba sa zapojiť aj nabudúce, nezabudnite ;)

Ešte chcem doplniť, že ak mi nenapíšete mail do týždňa, tak vylosujem iných a ešte vás chcem upozorniť, že je možné, že sa mi to nepodarí hneď odoslať po obdržaní vašej odpovede, nakoľko ma čakajú skúšky z autoškoly, a mám toho naozaj veľa, no budem sa snažiť, nebojte sa! :) Viac v mailoch. 

4 komentáre: