sobota 10. novembra 2012

Krásna neplánovaná sobota

Najlepšie je nič dopredu neplánovať a zavolať si s otcom hodinu pred odchodom na výlet, tak môžete mať istotu, že to bude super vtipný deň plný luxusu (aspoň v mojom prípade).
O 11:00 sme vyrazili z môjho domu, kam po mňa prišiel otec( keďže s ním nežijem - s tým biologickým)
a vydali sme sa na Kaskády, neviem, či poznáte, kúsok za Zvolenom. Tam sme mali luxusný, naozaj dobrý obed, ktorý som si vyberala asi 20 minút, lebo nič vhodné som pre seba nenašla.

 Nakoniec som sa rozhodla pre deci bieleho vínka a toto :

Kuracie prsia s korenistou, šampiňónovou omáčkou, pyré z koreňovej zeleniny.


                                                                           
A ku káve sme dostali tento nehorázne dobrý koláčik:

Perník nakladaný v punči, hruškové pyré.

    Pár iných záberov z areálu Kaskády:


  
Odporúčam vám navštíviť aj keď nie ten hnusne drahý hotel, tak aspoň túto hnusne drahú reštauráciu! :)

Potom, plní tohto všetkého sme sa vydali ešte na pospas Banskej Štiavnici, aby sme sa zastavili na čaj s naozajstnými kúskami ovocia a aby som si ešte aj tam mohla urobiť pár svojich foto-záberov (nebudem tu všetky vystavovať. 

Takže tu je pár záberov odtiaľ:






P.S. Ak ešte nie ste zapojení do giveaway, máte ešte čas, neváhajte. :)
























3 komentáre:

  1. :3 už sa teším akú dobrotu nám v sobotu spravíš:3 a dúfam že budem mať čas na tie rolky :O

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem, bohužiaľ sa to nestáva tak často. :P
      A čože si mala za deň ty?

      Odstrániť