sobota 3. novembra 2012

Jesenný zoznam siedmych zaujímavostí

Tramtararaam. Tu je zoznam siedmych zaujímavostí za tohtoročné jesenné prázdniny!

1. Začala som čítať ďalšiu evitovku od Evity Urbaníkovej.

2. Dostala som začarovaný náramok na meniny. A aj krásnu ružičku.

3. Papala som zvláštne vajíčko (vajíčko na zvláštny spôsob?)

  4. Urobila som skvelé cestoviny. 

5. Mala som vzácnu návštevu.
6. Neučila som sa ani vetičku do školy. (error)
7. Kúpila som si s Ambrosie niečo ako "mustache priatelstva".






3 komentáre:

  1. knihy od E. Urbaníkovej milujem, celkom dosť.:)
    fúziky som už u Zuzky videla božské sú ;)
    a to vajíčko je inšpirácia na raňajky :P thanks

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ich milujem. A tie fúziky sú síce z Tally Weijl, ale dúfam, že rýchlo nesčernajú alebo tak. :)

      A k tomu vajíčku, ono ja som ho na tú panvičku dala a ešte na surové som trošku kvapla smotany na varenie aby sa zjemnilo bielko a potom som ho okorenila všeličím a nastrúhala syr a ešte ho potom aj otoč, syrom nadol :) nemalo by sa to prilepiť na teflónovej panvičke :) je to super, lepšie ako normálne volské oko ;)

      Odstrániť
  2. Svet mi je dlžný od Evity je super knižka. Vlastne aj všetky ostatné od nej su super.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť