štvrtok 8. novembra 2012

11 TAG!

Najprv som túto hru považovala dosť ako spam, vlastne, považujem stále, ale príde mi to ako milý spam, pretože sa o blogerkách, ktoré poznám, dozviem oveľa viac. Aj keď nepodstatných vecí.

Musím napísať 11 zaujímavostí o sebe, musím odpovedať na 11 otázok položených v tomto prípade Ambrosie a vybrať ďalších 11 ľudí, ktorým položím svojich 11 otázok. Takže dosť jedenástok, ideme na to.



Zaujímavosti
1. Moja najnovšia zaujímavosť - som závislá na "evitovkách".
2. Milujem svoju izbu, snívala som o nej 3 roky, kým som ju mala ako teraz mám.
3. Niesom závislá na sociálnej sieti ale na ľuďoch na nej.
4. Pred dvoma/troma rokmi som neuznávala blog. Nechápala som zmysel.
5. Tak trochu ľutujem výber svojej strednej školy.
6. Až donedávna som sa nemala rada, ale začínam sa meniť.
7. Nemám žiaden vyhradený štýl hudby, počúvam, čo mi na tele zanechá dobrý pocit, alebo zimomriavky.
8. Milujem seriál Zúfalé manželky a Dr. House.
9. Moje najobľúbenejšie jedlo je paprikáš, ktorý som ako malá nenávidela a nemohla cítiť.
10. Fotografovanie je pre mňa ako pre niekoho schizofrénia, síce choroba, ale môžem byť niekým iným, ak fotím.
11. Vždy som so svojím novým mobilom spokojná iba mesiac.

Odpovede na otázky
1. Aká je prvá vec, na ktorú si v živote pamätáš?
Ja neviem, asi som čudná, ale zdá sa mi, že si pamätám až príliš, ale najviac asi ako som už ako bábo kričala vždy zo spania slovo "čajíček" a gradovala som hlasivky až kým som všetkých nezobudila a nedostala čo som chcela - čajíček.

2. Aké je tvoje obľúbené jedlo?
Nemá byť najobľúbenejšie, takže dám asi cestoviny, môžem ich jesť stále, hociako, hocikedy.

3. Aké topánky nosíš najčastejšie, najradšej?
Converse - nové, belasé modré a z Deichmannu hnedé "bagandže" na zimu.

4. Obľúbený predmet v škole?
Fakt? Vážne? Asi angličtina, lebo ju viem a nemusím sa ju učiť.

5. O čom bol tvoj prvý blog? Kedy si ho založila/skončila?
O ničom, doslova o ničom, pretože som nevedela čo tam písať a zmazala som ho hneď po mesiaci od založenia.

6. Aký lak máš na sebe?
Ak myslíš na vlasy, žiadny! Ale nie, ja viem, že na nechty, mám ružový Essence Colour&Go odtieň 110 modern romance. Je krásny, ale šúpe sa rýchlosťou svetla.

7. Čo všetko by som našla v klávesnici, ak by som ju vyčistila?
Fúha, no tak to ti radšej nebudem hovoriť, keďže môj notebook má asi 120 rokov(no dobre 12) a predomnou ho mal môj otec, ktorý v robote jedol asi všetko jedlo sveta a ja tu tiež, tak by si mohla asi napísať kuchársku knihu.

8. Akú pesničku si naposledy počula?
Naposledy Pink - I do not believe you a Pink - Please, do not leave me. LIVE. Je lepšia live ako v klipoch a  závidím jej krásny hlas, plný sexappealu a sily. Je to PANI speváčka.

9. Mala si niekedy tamagoči?
Pre tvoju radosť som sa spýtala mamy a vraj som mala troch, a všetci skončili rozbití, v bazéne, alebo vo vani pri kúpeli.

10. V akej dobe by si chcela žiť? (Budúcnosť, minulosť, prítomnosť)
Asi v budúcnosti, na túto tému by som sa mohla vyrozprávať, ale trvalo by to veľmi dlho, pretože tam chcem v skratke žiť preto, aby som poznala muža, ktorý bude môj stále, už fakt stále a aby som videla svoje deti(aspoň 2) a svojho zlatého retrievera. Stačilo by mi to vidieť, a hneď by som bola spokojnejšia v prítomnosti, čo ma čaká. (dúfam)

11. Hrala si/hráš na hudobný nástroj?
Hrala som na flautu, keď som bola v škôlke, z donútenia. A celkom mi to išlo na tých 3 koncertoch pre 10 rodičov, kým som sa na to nevykašľala v prvej triede na základnej škole. A učila nás učitelka v škôlke hrať na klavíri raz za týždeň/dva ale nikdy mi to nešlo. Je mi to ľúto a raz sa to musím naučiť.

Moje otázky
1.  Aký máš mobil? Si s ním spokojná?
2.  Máš priateľa? Čo ti na ňom vadí/vyhovuje najviac?
3.  Máš domáce zvieratko? Aké?
4.  Aký je tvoj obľúbený seriál a film?
5.  Fotíš rada, máš profesionálny fotoaparát?
6.  Vieš poskladať rubikovú kocku?
7.  Máš plyšovú hračku, s ktorou prežívaš celý svoj doterajší život, a nevieš sa jej na dlhú dobu vzdať?
8.  Prečo máš blog, a ako ťa napadlo si ho založiť?
9.  Aké je tvoje najobľúbenejšie nákupné centrum, rada nakupuješ?
10.  Aká je tvoja úchylka? Myslím hocičo, ak máš.
11.  Tvoja obľúbená pesnička?

Moji ľudia - Vanesa, Path Sylar, Ew*Edens, Maťula. Prepáčte, nemám veľa čitateľov, tak aspoň takto. :-) 

4 komentáre:

  1. to s plyšovou hračkou kvôli mne? :D odpoveď na 7 sa mi páči :D :D že kuchársku knihu :D :D :D :D :D dobre sa mi to čítalo fimi už sa teším na nudlíky :3 a budúcu sobotu by som ti skúsila spraviť tie jarné rolky! našla som si recept :) tak ti ich možno donesiem dúfam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No som zvedavá na tie jarné rolky! :)
      Hej no, fakt, kuchársku knihu, ako tak pozerám. A otázka číslo sedem, áno, je kvôli tebe :-D

      Odstrániť
  2. ty to si ty zaujímavý človek :D aj mňa dostala 7 otázka ;DD
    evitovky tiež milujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zaujímavý? Ďakujem, si asi prvá, kto mi to povedal. :-)
      Akurát dnes som objavila novú - volá sa Cigánka a je o živote cigánky na Slovensku, úplne ma dostala a bola som na seba naštvaná, že som už nemala peniaze! :-P

      Odstrániť