nedeľa 2. decembra 2012

Čo tento týžden dá alebo vlastne nedá

Takže, čo tento týždeň dá?
Veľa stresu, strachu a všetkého negatívneho, čo môže byť asi. Dúfam, že nie! Dúfam, že mi dá aj veľa trpezlivosti, odvahy, radosti, pohody a všetkého ostatného pozitívneho!

Čo tento týždeň nedá?
Vzdelanie. Stále pokračuje štafetový štrajk, but who cares, že? :-)

Teraz konkrétne, že prečo píšem tak čudne. Píšem tu o tom už hodnú chvíľu a odkladám kvôli tomu aj odosielanie darčekov z giveaway (prepáčte). Čakajú ma skúšky z autoškoly, presne 5.12. v stredu. Ja už na nič radšej nemyslím, ani si nič nedohováram, pretože sa snažím chovať s odstupom, ale veď predsa si nemôžem povedať, že o nič nejde, lebo veď ide.
Ja sa už len teším, že to budem mať za sebou a budem sa môcť voziť a cítiť "dospelo". Takže mi prosím vás, veľmi držte palce, pretože neviem ako budem v strese v utorok ráno.
Teraz je ten čas, KEDY SI NAOZAJ MUSÍM VERIŤ! :-)






4 komentáre:

  1. fakt pokračuje štrajk? o.O som nevedela ;) môj týždeň bude zrejme dóósť podobný

    poď ku mne na GA :)))))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no pokračuje väčšinou na gymnáziách, hlavne v BA na Vazovovej, Ladislava Sáru, Juraja Hronca, Tilgnerovej, Metodovej a pod. :) každý deň u niekoho iného preto štafetový štrajk.
      a pre teba ešte jeden dotaz, pošli mi prosím adresu na simonakonecna@gmail.com, pretože v giveaway sa mi neozvala baba, čo chcela druhú cenu, je tvoja, vyberám preto, že sa mi venuješ a komentuješ. :)

      Odstrániť