pondelok 10. decembra 2012

Chill all day & all night

Tak tu to máme. Mám za sebou vianočný večierok so zlatíčkami v predstihu, dostala som nádherné darčeky a spomeniem ich tu bez fotiek, keďže to nemám odfotené.
1. Rámik s fotkami
2. Náhrdelníky
3. Krém na ruky
4. Prsteň
5. DIY zápisník od Ambrozálie.



Som šťastná za tie darčeky a že som nejaké dostala na motiváciu pred samotnými Vianocami.
Celú sobotu som iba oddychovala v zime (v párty house je zima, že vydychujete studenú paru ako vonku-fakt!) a varila špagety a piekla lievance v zložitých podmienkach na plynovom šporáku.
Fajčila vodnú fajku s čučoriedkovými kamienkami, dala si zo dve poldeci na zahriatie a konečne som si poriadne zatancovala. Neviem či to nazvať tanec, ale bolo to bláznovstvo.

Teraz zopár zdokumentovaníčok :

Vraj boli super. No, snáď neklamali!

No odolajte takto krásne vyzerajúcemu stolu. A toľko dobrôt.

Špagety(?), ktoré sa tak trochu dosť prilepili na hrniec.Ale, zjedli sa.

Ja len tak, nie ako alkoholik, ale ako fotograf, ktorý vyzdobil vianočne fľašu.


A tak no. To je asi všetko čo sa týka tohto víkendu. Bol úžasný ako všetky s NIMI. A s touto pesničkou. Lebo veď on. Nie ten spevák.


5 komentárov:

  1. ja furt nehcápem ako to miška tancovala :D :D ale úplne naj bolo ako simarobila interpretáciu pre hluchonemých :D :D
    http://www.youtube.com/watch?v=Ezu0dxHHRwk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mmm špagety!

    jestli chceš, zapoj se u mě na blogu do giveaway o límeček značky Stefanel: http://justneedpeace.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny deň :)a tie fotkyyyy :D tak by som si dala teraz tu vodnu s cucoriedkovymi kamienkami,citronom a medom <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj:) Boty jsou z Deichmanna za 799,-:) Pořád tam jsou:) jo a měli červeno hnědé tkaničky, já jsem si je vyměnila:)

    OdpovedaťOdstrániť