piatok 7. decembra 2012

Ako to všetko je a ako to všetko dopadlo


Takže dnes len veľmi stručne.

VODIČÁK SOM UROBILA A SOM ZA TO NAJŠŤASTNEJŠIA NA SVETE!
Okrem iného som celý víkend sama doma, dopriala som si po 100 rokoch McDonalds obed a dokázala som sama zakúriť v krbe. Práve ešte "pomáham" sestre s pizzou :-D teda skôr v konzumácii. A zajtra idem mať vianočný večierok v predstihu. :) Dostanem prvé darčeky.



Tatinko mi dal Guylian za vodičák :) Fest dobrá čokoládka.

Lalalala, alebo ako sa mi podarilo založiť oheň v krbe.

Yummy obed.

P.S. VEDELI STE, ŽE SPRITE SI TREBA VYPÝTAŤ JASNE A DVAKRÁT? INAK VÁM NAPRIEK VŠETKÉMU DAJÚ ICE TEA. A ŽE 5km DOVOZ PIZZE STOJÍ 2 eurá? Jujky.

4 komentáre:

  1. a ja dostanem prvé darčeky? dones foťák, potrebujem sa odfotiť v mojich sponzorských okuliaroch :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to gratulujem! :))
    jooj taký obed by som si aj ja dopriala.. mmm

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja by som si chcela zakúriť v krbe :)))

    OdpovedaťOdstrániť